dagonya

Szeretném megérteni a dolgokat. Ha ez segít? Ha nem csak passzív befogadói vagyunk e világnak, mindent megrágunk és kiköpünk. Közben tán gondolat is születik.

Friss topikok

  • "G"-pont: Kedvesem! Hagyd a bőröndöt porosodni.Hogy mit tudok felkinálni?Vagy zimankót,olyan recsegős jegese... (2009.08.02. 12:48) Vékony jég

Linkblog

HTML

Alapvetés

2009.06.09. 10:16 | klarisz | Szólj hozzá!

 

Kaptam egy levelet. Az egészet idemásolom, mert a véleményem róla - alapvetés.
Szia!  Kezdeném a közepével, és leírnám az én meglátásomat! Úgy látom, beigazolódott az, amit sajnos jósoltam neked! Nagyon jól látsz mindent, tudod, hogy ebből a kapcsolatból menekülni kellene, és a te lelki békéd többet ér annál, mint hogy állandóan idegeskedj és rágd magad! De ezek csak szavak! Ennél sajnos nagyobb probléma az, hogy meg kell küzdened az emlékekkel, és ez a legnehezebb, hogy ezt tudatosítsa az elméd, és eltemesd végérvényesen! Ehhez sajnos még szenvedned kell! Sok-sok idő kell ahhoz, hogy tompuljon a fájdalom, mert a rossz hírem az, hogy soha nem múlik el! Tompul de nem múlik! Tudom tapasztalatból sajnos! Én is rúg-kapálódzom az érzéseim ellen, de ez csak próbálkozás! Ezért arra kérlek, te is tedd ezt! Menj vissza a fórum oldalra, és ne azt várd, hogy azonnal megoldódik a gondod, hanem csak levelezz valakivel, mert az is jót tesz a sebzett lelkednek! A legelső lépés: ne tedd magasra a mércét, még ha te műveltebb, okosabb is vagy, mint akivel esetleg levelezel, az első időkben nem számít! Csak az számít, hogy egy kicsit elvonja a gondolatodat G.-ről! És ami még nagyon fontos! Kérlek szépen, ezt fogadd meg! Soha ne hívd fel!!!!!!!!!!!! Még egyszer ne alázkodj meg, mert semmit nem érsz el vele, csak kinevet, fájdalmat okoz neked, és nem jutottál előrébb, inkább hátrább! Kaptál fájdalmat! Hagyd békén! Ne akard neki megmagyarázni, hogy mit csinál rosszul...ez az ő dolga. Te nem tudsz rá hatni észérv nem segít rajt! Ezeket te is ugyanúgy látod, mint én, azzal a különbséggel, hogy téged az érzelem vezérel (engem nem), és ezért csinálod azt, amit nem kéne! Nagyon tartalmas, mondhatnám szép életet kaptál a sorstól, okos vagy, csinos vagy, szerelmes is voltál, szóval mindent elértél megkaptál, amiről sokan csak álmodoznak!
Ne hívd fel telefonon, és ne keresd semmilyen formába!!!!!!!!!!!!!!
Hidd el, tudom, mit beszélek, épp ezért adok neked ilyen tanácsot, mert ne tedd ki magad annak, amibe én is bent voltam, de nem részletezem a magam dolgát! Nagyon nehéz, amit kérek tőled, én már csak tudom, de remélem, te okosabb vagy, mint én,  ezért fogadj szót, mert én érzelmileg nem kötődöm G.-hez, így tisztán látom, mit kell tenned.  Ugye nem bántottalak meg azzal,hogy megírtam a véleményem ? Csak neked szeretnék segíteni, a magam tapasztalatával. Amit én elrontottam, megalázkodtam, szenvedtem (még a mai napig is) azt te ne tedd! Remélem, nem haragszol azért, mert őszintén leírtam, mit gondolok erről a meddő próbálkozásodról. Szia,és nagyon kérlek gondold végig még egyszer, amit leírtam!
 
Kevés dolgot tanultam eddig az életemből. De azt igen, hogy egy kapcsolatot nem megszerezni nehéz. Az igazi kihívás: megtartani. A jó sváb vérem pedig kitartóvá tesz.
Nem kéne elfelejteni: amikor én voltam szarban (a legelején, hónapokon, éveken át, aztán még többször, sokszor), ez az ember engem sosem hagyott cserben.
Most úgy tűnik, nem kér a segítségből, de lehet, hogy egyszer majd felhív, üzen, és azt kéri (bár köztünk van olyan mély és régi kapcsolat, hogy tán kérnie sem kell): nyújtsd a kezed.
És akkor, kedves levélíró, én félreteszek minden büszkeséget, minden sérelmet, bántást, fájdalmat és szenvedést, és segíteni fogok neki.
Ez az én emberségem. Nálam ez alapvetés.
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://j-k-t.blog.hu/api/trackback/id/tr481173268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása