dagonya

Szeretném megérteni a dolgokat. Ha ez segít? Ha nem csak passzív befogadói vagyunk e világnak, mindent megrágunk és kiköpünk. Közben tán gondolat is születik.

Friss topikok

  • "G"-pont: Kedvesem! Hagyd a bőröndöt porosodni.Hogy mit tudok felkinálni?Vagy zimankót,olyan recsegős jegese... (2009.08.02. 12:48) Vékony jég

Linkblog

HTML

Minden a szex-szel kezdődött

2009.06.01. 14:56 | klarisz | Szólj hozzá!

 

Amíg az egérke eljut a sajtig, tesz néhány kört. Nálam sem volt ez másként, úgy forgolódtam - én azt hittem az életben, közben pedig saját magam körül - mint a ringlispil. Ha szépen sorjában veszem, akkor azt kell mondjam, viharos lánykorom volt. Pedig (vagy talán éppen azért!) prűdnek neveltek, és bizony elmúltam 19 éves, amikor elvesztettem a szüzességemet. Készültem rá, módszeresen, fél éve már szedtem az antibébit, és minden este úgy indultam el valami buliba, hogy na, ma már megtörténik. Álmaim akkori lovagja egy pincébe húzott be, félrészegen. Sokáig a szexre sem tudtam gondolni. A lovag nem sokra rá disszidált, pedig akkor már gyűrűs vőlegényem volt. Bécsbe terveztük a nászutat, én közben megbetegedtem, ő kiment, és ott is maradt. Valahol Chicagóban él, tíz év után egyszer találkoztam vele Svájcban, elvarrtuk a szálakat.

Azt hiszem, akkor kezdtem pótcselekvésből szexelni. Sportot űztem belőle, ahány pasi, annyi színű filctollal karikáztam a napokat, de elfogytak a színek. Az igazsághoz azért hozzá tartozik, hogy az említett megbetegedés rusnya sebet hagyott rajtam, szétfűrészelték a mellkasomat, a gyönyörű 85-ös melleim szétcsúsztak, az izmok leszakadtak, seb, forradás. Sokáig csak sötétben voltam hajlandó levetkőzni, és minden egyes aktussal azt akartam bizonygatni magamnak: kellek még valakinek. Szerintem ez a mell-frusztrációm a mai napig nem múlt el, s erre akkor döbbentem rá, amikor ötvenvalahány évesen regisztráltam egy plasztikai sebészeten. Nem a fogaimat akartam megcsináltatni, nem a ráncaimat felvarratni, hanem helyrehozatni a kebleimet. Na, erről már letettem. A főiskolás évek alatt zajlott az élet, ha egészen egyszerűen akarom elmondani, dugtam fűvel-fával. Akkor még nem volt ilyen hihetetlen veszélyes az ismeretlenekkel való szex, és én az ismeretleneket tudtam könnyen-gyorsan megszerezni, a randevúzgatás nekem macerás volt. Egy este - egy pasi. Diploma után visszakerültem a városomba, és ott már nem lehetett ilyen féktelenül dorbézolni, mert olyan munkám volt, amit ma úgy mondanának, hogy kifogástalan morális és erkölcsi feltételekhez kötnek. Akkor kezdtem utazgatni, ezek voltak a kéjtúrák, s bejártam Európát. Sok szép vidék, sok kaland, sok férfi. Mindegy, milyen, arab, néger, nős, siheder, ment a gyűjteménybe. Majdnem száz férfin voltam már túl, de még egyszer sem élveztem el. Valami hiba volt bennem, már akkor látnom kellett volna. De még jó sok idő - majd két évtized - telt el, mire gyanakodni kezdtem. Az eszmélésről, és egérke jóllakásáról legközelebb.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://j-k-t.blog.hu/api/trackback/id/tr731156925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása