dagonya

Szeretném megérteni a dolgokat. Ha ez segít? Ha nem csak passzív befogadói vagyunk e világnak, mindent megrágunk és kiköpünk. Közben tán gondolat is születik.

Friss topikok

  • "G"-pont: Kedvesem! Hagyd a bőröndöt porosodni.Hogy mit tudok felkinálni?Vagy zimankót,olyan recsegős jegese... (2009.08.02. 12:48) Vékony jég

Linkblog

HTML

Vedd észre, ha leráznak!

2009.06.01. 15:13 | klarisz | Szólj hozzá!

 

Váratlan fordulatok bizony vannak. Útálom a horoszkópot, de a ma reggeli bejött: valakit ma végérvényesen el kell engednem. Tegnap még azon filóztam, hogy menjek hozzá, vagy maradjak. Talán a FE munkál ebben is, mert a segítségét és iránymutatását kértem. Mert dél körül hívott, hogy sok a munkája, de nagyon sok, és akkor ma nem tudunk találkozni. Biztosan megértem. Hát nem értem meg. Nekem ez az egyetlen napom van, aminek szabad az estéje, ráadásul esténként ő már nem is szokott dolgozni, legkésőbb 5-6 felé leteszi a szerszámokat. De végezzen akármilyen későn, nem igaz, hogy 7-től, 8-tól nem volna rám egy órája. Inkább nem akarja. Nekem inkább az jön le, hogy „bántani akar”, nem akar találkozni velem, vagy mert a töke tele a nyűglődésemmel, vagy szándékosan arra vár, hogy ideges leszek, és robbantok. Ilyen még nem volt a kapcsolatunkban. Pár kört futottak a gondolataim. Így akar távol tartani, mert tudja, hogy vasárnap dolgozom (megkérdezte), és akkor holnap nyugodtan kalandozhat, randizgathat. Az is eszembe jutott, hogy este meglesem, aztán csúnyán megszidtam magam ezért az ötletért.
Nem elfelejteni: a méltóságomat megőrzőm. Tehát csendesen csak annyit mondtam: megértem, persze, minden jót, heló. Erre visszakérdezett, hogy akkor most ki van rúgva? Miért akarja ezt hallani? Ha szakítani akar, akkor szakítson, ne bízza rám a piszkos munkát, csak hogy az ő lelki békéje megmaradjon, a lelkiismerete tiszta legyen. Mert ő ugye csak hagyja magát a dolgok által megtörténni. Meglepő módon nem borultam ki annyira, mint gondoltam. Bevettem egy negyed nyugtatót, pihentem egy órát. Közben T. hívott, hogy 5-kor találkozhatnánk. Készülök, nagyon.
Megebédeltem, nyugodt gyomorral, és most készülök a találkozásra. Sétálunk egy nagyot a Duna-parton. Séta! Mióta vágytam erre! És talán fotózok is. Úgy tűnik, mozgalmas estém lesz. Holnap nyugis délelőtt, délután pedig - végre - munka.
 
Látod, mennyire hosszú tud lenni egy nap? És mennyi sok esemény, bosszúság belefér? Úgy tűnik, végzett a munkával, mert 15.21-kor bejelentkezett az iwiw-re. Ezt add össze. Most jutna rád ideje, mert egy óra alatt el tudna készülni. Vagy el fog - másért? Vagy elkezdi a motorcsónakos anyaglistát készíteni? Azzal sem végez hétig? Vagy fáj mindene, és mozdulni sem bír? Eszébe jutsz, vagy rád sem gondol? Jó volna tudni. Jó volna látni, titokban.
Na, ez az este is hosszú lesz. És még mosni is elfelejtettem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://j-k-t.blog.hu/api/trackback/id/tr371156971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása