dagonya

Szeretném megérteni a dolgokat. Ha ez segít? Ha nem csak passzív befogadói vagyunk e világnak, mindent megrágunk és kiköpünk. Közben tán gondolat is születik.

Friss topikok

  • "G"-pont: Kedvesem! Hagyd a bőröndöt porosodni.Hogy mit tudok felkinálni?Vagy zimankót,olyan recsegős jegese... (2009.08.02. 12:48) Vékony jég

Linkblog

HTML

Kabbala, ki vagy te?

2009.06.08. 22:56 | klarisz | Szólj hozzá!

 

Ez a gép hülye. Mindig azt a bejegyzést rakja legfölülre, amibe belejavítok. Vagy a dátumozás kavarja meg? Ez meg a másik: mintha mindent egy hét alatt írtam volna. Na, hagyjuk, részletkérdés. Már reménytelen sorba rakni, úgyhogy innentől kezdve a hibákat nem javítom.
Akkor először a dramaturgiai csendről: a vizsgálat megtörtént, SEMMI NINCS, még egy hét, és megkapom a megnyugtató leletet. M. majd lefordítja.
Mostanában minden délben a Duna-parton sétálok egy órát. Na jó, az elején, végén leülök. Legtöbbször ott is ebédelek (egy kifli, egy kefír), bár egy hete már nem eszem. Kabbala levelezését olvastam, hogy megfejtsem a személyiségét. Csak annyit tudok róla, hogy beteges. Meg sok csúnya szó következhetne. Levelet már nem mer írni a redvás geci, le is tiltottam, és a tűzfalamon nem jut át, de rendre kapok tőle linkeket, amiken elindulva egyre közelebb kerülök Valamihez. Kúszok a neten egyre beljebb, előttem az elszórt morzsák, mint a Jancsi és Juliskában, és azokat fölcsipegetve gyűjtöm az információkat. Eljutottam egy nagyon fontos hivatalhoz, meg van egy amerikai vonal. Azt már tudom, hogy a „pillantás” és a többi fantázianevű izé (tudjátok, mire gondolok) valójában adatbázis, és sok-sok energiát fordítanak arra, hogy ezeket feldolgozzák. Ki kivel áll kapcsolatban, vállalkozások összefüggései és a többi. De miért kell ezt nekem tudnom? Sosem érdekelt, és az oldalaktól meg egyenesen undorodom. Tönkretették az életemet. És azt sem tudom, Kabbala miért akarja nagyon titokzatosan (óvatosan) a tudomásomra hozni. Nem kértem semmi ilyesmire. De valaminek lennie kell, vagyis valamiről tudnom kell szerinte.
A régi leveleit lementettem G. gépéről, megvan az összes. Ezt elemeztem, de úgy, mint egy kívülálló. Összegyűjtöttem, milyen szavakat használ direkt, és miket véletlenül, hogyan formázza a levelet és a többi. Szerintem ezeket nem írhatta férfi. A szóhasználat, a fordulatok, a hosszú és rövid mondatok váltakozása csakis nőre utal. Megvan az első msn-levelezésünk, az az ordenáré, az is azt erősíti meg, hogy nő. Na, majd meglátjuk, mi sül ki ebből.
 
 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://j-k-t.blog.hu/api/trackback/id/tr841172687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása