dagonya

Szeretném megérteni a dolgokat. Ha ez segít? Ha nem csak passzív befogadói vagyunk e világnak, mindent megrágunk és kiköpünk. Közben tán gondolat is születik.

Friss topikok

  • "G"-pont: Kedvesem! Hagyd a bőröndöt porosodni.Hogy mit tudok felkinálni?Vagy zimankót,olyan recsegős jegese... (2009.08.02. 12:48) Vékony jég

Linkblog

HTML

Menet közben?

2009.06.08. 23:16 | klarisz | Szólj hozzá!

 

Amikor levezetem azt a száz kilométert naponta, hogy ne unatkozzak, játszom. Próbálom kitalálni, hogy az előttem haladó autó mit szállít. Szakadt horvátországi furgon: titkos fegyverszállítmány. Belga rendszámú teherautó: mozzarella. Vasárnap holland kamion: tulipán. Ostoba időtöltés, de nem alszom el. Egyik este egy pótkocsis teher araszolt előttünk, és fel-felvillantak a féklámpái. Találgattunk L.-lel, mi lehet ez, elromlott az elektromos rendszere? A lábával csúsztatja a féket? „Talán morzézik” – mondom, és olvasni próbálnám az üzenetet. Ti-ti-tá, ti-ti-tá. „Szerintem meg a stopposa most szopja le” – mondta erre L., aki már nem volt éppen színjózan. Figyeljük a felvillanó vörös fényeket, és elég meggyőző volt az ütem. Aztán a kocsi befékezett, de hirtelen, és tövig nyomva a pedált, mire L. bólogatott:

„Ennyit a menet közbeni élvezetről. Tanulj az öreg csókától.” Annyira nevettem, hogy a könnyeim csorogtak, csak visítozva csapkodtam a kormányt. Én nem tudom, mikor kacagtam utoljára ilyen jóízűt. Kösz, L.

 

Ha nagy bánatom van, vagy ha pipa vagyok, vagy valamit nem tudok megoldani, a takarításba menekülök. Ablakot pucolok, porszívózok, függönyt mosok. Jól levezeti a dühömet, segít lehiggadni, és egész jó gondolataim támadnak közben. (Képzelhetitek, hogy ragyog a lakásom!) Ma reggel nekiestem a nappalinak. Aztán az előszoba, a konyha és a fürdő következik. Csak megszülök valami megoldást, hogy az Emberemnek segítsek megmentenie magát. De kéne venni egy Vileda-felmosót, mert a régit cafatos.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://j-k-t.blog.hu/api/trackback/id/tr991172731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása